Česta pitanja

Da li je moja narudžba sigurna?

Vaša narudžba je potpuno sigurna.

Vaša privatnost je zagarantirana. 
Sigurnost i zaštita vaših osobnih podataka od posebnog je značaja za našu tvrtku.

Prikupljamo samo nužne podatke o kupcima koji su potrebni za realizaciju narudžbe. Firma Lamon se obvezuje na čuvanje i poštivanje načela zaštite privatnosti svih svojih kupaca. Svi podaci se strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima Lamon-a. Nikada nećemo zlouporabiti niti razotkriti Vaše podatke nekoj trećoj osobi.

Kada ću dobiti proizvode koje sam naručio/la?

Naručeni proizvodi biti će Vam poslani što je prije moguće. Uobičajeno vrijeme isporuke za proizvode koje imamo na zalihi je 2-10 dana. Ukoliko nismo u mogućnosti isporučiti proizvod u uobičajenom roku obavijestiti ćemo vas e-mailom ili telefonom. Status vaše narudžbe možete pratiti prijavom u vaš račun.

Kako će mi proizvodi biti dostavljeni?

Lamon pošiljke šaljemo kurirskom službom GLS i Overseas Express ( osim na pojedine otoke gdje se pošiljke šalju poštom). Iznimno, ili po nalogu kupca paket se može isporučiti poštom. Troškovi dostave se dodaju vašoj narudžbi i to za pakete do 5 kg = 5 € / 37,67 kn a za pakete preko 5 kg 7,3 € / 55 kn.

Kako mogu platiti naručenu robu?

Proizvode koje ste naručili možete platiti u toku narudžbe pomoću kreditne kartice. Napominjemo da je ovakva kupnja u potpunosti sigurna, Vaši podaci su zaštićeni enkripcijom u Vašem računalu prije nego se pošalju Internetom te je kompletna komunikacija s našom web trgovinom zaštićena 128 bitnim SSL certifikatom što je danas industrijski standard zaštite podataka. Vaši podaci su dodatno zaštićeni enkripcijom u našoj bazi podataka.

Ukoliko se ne odlučite na plaćanje kreditnom karticom, naručenu robu možete platiti pouzećem (gotovinom), dakle pri preuzimanju paketa od dostavljača GLS-a, Overseas Express-a ili pošte.

Više o pravilima i uvjetima plaćanja možete pročitati na ovoj stranici.

Kako znam da li je moja narudžba zaprimljena?

Za svaku zaprimljenu narudžbu poslati ćemo Vam e-mail kojim se potvrđuje vaša narudžba. Takoder možete pronaći Vašu narudžbu prijavljivanjem na ovu stranicu i pregledati Vaše narudžbe.

Mogu li otkazati narudžbu?

Od trenutka zaprimanja narudžbe uobičajeni rok obrade iste je 24 sata, odnosno narudžba, tj. paket, predaje se kurirskoj službi GLS, Overseas Express ili pošti slijedeći radni dan. Ako zbog bilo kojeg razloga želite otkazati narudžbu prije njezine obrade, možete to učiniti pozivom na naš broj 051 377-470.